Το eShopkey έχει σχεδιασθεί ώστε τα ηλεκτρονικά καταστήματα που βασίζονται σε αυτό να διαθέτουν συγκριτικά πλεονεκτήματα.
Προσφέρει στους πελάτες του e-shop τη δυνατότητα να:
- Κάνουν τις παραγγελίες τους οποιαδήποτε χρονική στιγμή
- Διαμορφώνουν σύνθετα προϊόντα ή να συνδυάζουν συμπληρωματικά προϊόντα σε ενιαίες παραγγελίες
- Αναζητούν με έξυπνο και εύκολο τρόπο μεγάλους καταλόγους
- Λαμβάνουν εκπτώσεις ή άλλα πλεονεκτήματα όταν επαναλαμβάνουν τις αγορές τους από το e-shop
- Διαμορφώνουν και εξατομικεύουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης με το e-shop σύμφωνα με τις δικές τους προτιμήσεις.
Η επιχείρηση κατανοεί τις ανάγκες των πελατών της προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να:
- Βαθμολογούν και να γράφουν κριτικές για τα προϊόντα
- Εγγράφονται σε θεματικές λίστες αλληλογραφίας ώστε να η επικοινωνία μαζί τους να γίνεται στοχευμένα και βάσει των ενδιαφερόντων τους
- Απαντούν σε ερωτηματολόγια ή δημοσκοπήσεις που θα γίνονται στο e-shop
- Συμμετέχουν σε χώρους συζήτησης (forum).
Η παρακολούθηση της καταναλωτικής συμπεριφορά των πελατών είναι διαθέσιμη από:
- Τα αναλυτικά στατιστικά στοιχεία επισκεψιμότητας στο e-shop
- Την επισκόπηση / ανάλυση των παραγγελιών τους σε ατομική βάση
- Τη στατιστική ανάλυση των παραγγελιών βάσει χρονικής περιόδου, όγκου, ειδών, φύλου, γεωγραφικής περιοχής, κ.λπ..
Τα λειτουργικά κόστη διαχείρισης του e-shop ελαττώνονται με:
- Την πλήρη και αμφίδρομη διασύνδεσή του με οποιοδήποτε εξωτερικό σύστημα (ERP, CRP, εμπορικής διαχείρισης, κ.λπ.)
- Τον καθορισμό όλων των παραμέτρων μέσα από ενιαίο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης
- Την αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών παραγγελιοληψίας.
Η διαχείριση του συνολικό περιεχόμενο γίνεται μέσα από ένα πλήρες και ολοκληρωμένο περιβάλλον:
- Προϊόντων, τα οποία καταχωρούνται με δομημένο τρόπο και με πλήρη χαρακτηριστικά ώστε να διευκολύνεται η παρουσίαση και αναζήτησή τους
- Όλων των επιμέρους παραμέτρων που διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο προσφέρονται τα προϊόντα (τρόποι αποστολής και φορολόγησης, γεωγραφικές περιοχές, κ.λπ.)
- Πελατών, εταιρικών λογαριασμών, παραγγελιών, ροής εργασιών, τιμολογιακών πολιτικών, προμηθευτών, ελέγχου διαθεσιμότητας, κ.λπ.
- Σελίδων περιεχομένου, καθώς δεν υπάρχουν μόνο τα προϊόντα αλλά και πολλές ενημερωτικές σελίδες είτε γι’ αυτά είτε για την εταιρεία
- Διαχείριση άρθρων, ώστε να παρουσιάζονται τα νέα του e-shop ή άλλο περιεχόμενο με ευέλικτο και δομημένο τρόπο.
Επεκτείνονται τα όρια της επιχείρησης από τη:
- Χρησιμοποίηση του e-shop ως πλατφόρμα διεπιχειρησιακών συναλλαγών (B2B) με δυνατότητες καθορισμού τιμολογιακών πολιτικών και διαχείρισης πελατών και προμηθευτών
- Ανάπτυξη πολυγλωσσικού συστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς οι πελάτες ενός e-shop βρίσκονται παντού
- Δημιουργία δικτύου συνεργασιών προσφέροντας και λαμβάνοντας ανταποδοτικά οφέλη.