Το υποσύστημα αυτό συμπληρώνει τις βασικές δυνατότητες τιμολόγησης και καλύπτει κάθε πιθανή ειδική απαίτηση που προκύπτει. Αυτό γίνεται μέσω ενός ευέλικτου και παραμετρικού περιβάλλοντος δημιουργίας και επεξεργασίας σύνθετων κανόνων τιμολόγησης.
Ως παράδειγμα αναφέρεται ότι υποστηρίζεται διαφορετική τιμολόγηση σε επίπεδο κατηγορίας προϊόντων ή και μεμονωμένου προϊόντος ανάλογα με τον πελάτη, την εταιρεία που ανήκει (για συστήματα B2B), την περιοχή αποστολής των προϊόντων, τη χρονική περίοδο της αγοράς, το ύψος της τρέχουσας αγοράς, τις αγορές που έχει ήδη κάνει σε συγκεκριμένη περίοδο στο παρελθόν και όποιο άλλο χαρακτηριστικό είναι επιθυμητό να καθορισθεί.