closexΕπικοινωνία +30 210 9273080

20 retail δείκτες και KPIs για την επιχείρησή σας

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2019
Είναι πολύ συνηθισμένο ακόμα και μεγάλες εταιρείες να αντιμετωπίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο σαν κάτι εντελώς καινούργιο και να επικεντρώνονται πολύ σε τεχνολογίες, δυνατότητες και νέες μορφές προσέγγισης πελατών. Παρόλο που και όλα αυτά είναι σημαντικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί στον πυρήνα του ένα διαφορετικό κανάλι πώλησης και επομένως θα πρέπει να αντιμετωπίζετε με τους περισσότερους κανόνες που διέπουν και το παραδοσιακό retail.

Περισσότερα