closexΕπικοινωνία +30 210 9273080

20 retail δείκτες και KPIs για την επιχείρησή σας

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2019
Είναι πολύ συνηθισμένο ακόμα και μεγάλες εταιρείες να αντιμετωπίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο σαν κάτι εντελώς καινούργιο και να επικεντρώνονται πολύ σε τεχνολογίες, δυνατότητες και νέες μορφές προσέγγισης πελατών. Παρόλο που και όλα αυτά είναι σημαντικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί στον πυρήνα του ένα διαφορετικό κανάλι πώλησης και επομένως θα πρέπει να αντιμετωπίζετε με τους περισσότερους κανόνες που διέπουν και το παραδοσιακό retail.

Περισσότερα

RPV: Ο πιο χρήσιμος δείκτης για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Τρίτη, 13 Αυγούστου 2019
Αν τρέχετε ήδη κάποιο online κατάστημα οι πιθανότητες να παρακολουθείτε αρκετούς δείκτες απόδοσης (KPIs - Key Performance Indicators) είναι αρκετά μεγάλη. Για παράδειγμα το ποσοστό των επιστροφών, τα καλάθια που δεν καταλήγουν σε παραγγελίες, το conversion rate, το μέσο ύψος παραγγελίας και αρκετούς ακόμα - υπάρχουν δεκάδες τέτοιοι δείκτες που είναι εξαιρετικά σημαντικοί.

Περισσότερα