closexΕπικοινωνία +30 210 9273080

Επαναφορά Πελατών – Τεχνικές Βελτίωσης

Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019
Οι περισσότερες επιχειρήσεις δίνουν έμφαση και επικεντρώνουν διαρκώς στην απόκτηση νέων πελατών. Είναι προφανής η σημασία αυτής της στρατηγικής. Συχνά, όμως, αυτό έχει ως συνέπεια να παραμελούν την υπάρχουσα πελατειακή βάση.

Περισσότερα

Μέση Αξία Καλαθιού – Πως μπορεί να αυξηθεί!

Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019
Ο δείκτης AOV (Μέση Αξία Καλαθιού / Average Order Size) αντιστοιχεί στο μέσο ποσό που ξοδεύει ο πελάτης όταν πραγματοποιεί μία αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Αναλύεται η σημασία του δείκτη, ο σκοπός αύξησης και προτείνονται οι κύριοι τρόποι και τεχνικές βελτίωσης δίνοντας σχετικά παραδείγματα χρήσης.

Περισσότερα

14 τρόποι για να ξεφύγετε από ένα πόλεμο τιμών

Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2019
Οι μετοχές της Amazon έχουν πάρει και πάλι την ανηφόρα. Η συνολική αποτίμησή της κοντεύει το 1 τρις δολλάρια και σύντομα αναμένεται να το ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι η Amazon λειτουργεί το eCommerce κομμάτι της ουσιαστικά με ζημιές και φροντίζει να τις καλύπτει με άλλες, πιο επικερδείς δραστηριότητες όπως τα Amazon Web Services. Με τον τρόπο αυτό έχει τη δυνατότητα να παρέχει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα εξαιρετικά χαμηλές τιμές που δημιουργούν μεγάλα προβλήματα στον ανταγωνισμό.

Περισσότερα

20 retail δείκτες και KPIs για την επιχείρησή σας

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2019
Είναι πολύ συνηθισμένο ακόμα και μεγάλες εταιρείες να αντιμετωπίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο σαν κάτι εντελώς καινούργιο και να επικεντρώνονται πολύ σε τεχνολογίες, δυνατότητες και νέες μορφές προσέγγισης πελατών. Παρόλο που και όλα αυτά είναι σημαντικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί στον πυρήνα του ένα διαφορετικό κανάλι πώλησης και επομένως θα πρέπει να αντιμετωπίζετε με τους περισσότερους κανόνες που διέπουν και το παραδοσιακό retail.

Περισσότερα

Breadcrumbs και mobile - Τελικά είναι αναγκαία;

Τρίτη, 27 Αυγούστου 2019
Είναι πολύ συνηθισμένο να μην χρησιμοποιούμε breadcrumbs στις mobile εκδόσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Και ο λόγος είναι εξαιρετικά απλός: η έλλειψη χώρου πολλές φορές αναγκάζει την γραμμή του breadcrumb να σπάει σε περισσότερες και το αισθητικό αποτέλεσμα να μην είναι ικανοποιητικό. Ταυτόχρονα υπάρχει η αίσθηση ότι το breadcrumb δεν είναι και απολύτως αναγκαίο στο mobile και ως εκ τούτου μπορεί να το παραλείψουμε.

Περισσότερα

Συμβουλές για βελτιστοποίηση checkout σελίδας

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019
Σκεφθείτε το εξής σενάριο: ένας πιθανός αγοραστής κάνει κλικ πάνω σε μια από τις διαφημίσεις σας, έρχεται σε μια σελίδα προϊόντος σας, το βάζει στο καλάθι, προχωράει προς την σελίδα πληρωμής... και ξαφνικά φεύγει χωρίς να ολοκληρώσει την αγορά. Η εγκατάλειψη καλαθιού (cart abandonment) σημαίνει χαμένες πωλήσεις και χαμένα λεφτά προσέγγισης νέων πελατών μέσω διαφήμισης.

Περισσότερα

RPV: Ο πιο χρήσιμος δείκτης για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Τρίτη, 13 Αυγούστου 2019
Αν τρέχετε ήδη κάποιο online κατάστημα οι πιθανότητες να παρακολουθείτε αρκετούς δείκτες απόδοσης (KPIs - Key Performance Indicators) είναι αρκετά μεγάλη. Για παράδειγμα το ποσοστό των επιστροφών, τα καλάθια που δεν καταλήγουν σε παραγγελίες, το conversion rate, το μέσο ύψος παραγγελίας και αρκετούς ακόμα - υπάρχουν δεκάδες τέτοιοι δείκτες που είναι εξαιρετικά σημαντικοί.

Περισσότερα

Βήματα δημιουργίας e-Shop

Σάββατο, 10 Αυγούστου 2019
Η δημιουργία ενός e-Shop δεν είναι μια εύκολη υπόθεση, κυρίως όταν αυτός που θέλει να το υλοποιήσει δεν είναι σχετικός με τις τεχνολογίες και τις διάφορες πλατφόρμες που κυκλοφορούν στο Internet. Για το σκοπό αυτό θεωρούμε σημαντικό οποιοσδήποτε θελήσει να δημιουργήσει ένα δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα να ακουλουθήσει τουλάχιστον τα παρακάτω βήματα.

Περισσότερα