closexΕπικοινωνία +30 210 9273080

RPV: Ο πιο χρήσιμος δείκτης για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Τρίτη, 13 Αυγούστου 2019
Αν τρέχετε ήδη κάποιο online κατάστημα οι πιθανότητες να παρακολουθείτε αρκετούς δείκτες απόδοσης (KPIs - Key Performance Indicators) είναι αρκετά μεγάλη. Για παράδειγμα το ποσοστό των επιστροφών, τα καλάθια που δεν καταλήγουν σε παραγγελίες, το conversion rate, το μέσο ύψος παραγγελίας και αρκετούς ακόμα - υπάρχουν δεκάδες τέτοιοι δείκτες που είναι εξαιρετικά σημαντικοί.

Περισσότερα

Βήματα δημιουργίας e-Shop

Σάββατο, 10 Αυγούστου 2019
Η δημιουργία ενός e-Shop δεν είναι μια εύκολη υπόθεση, κυρίως όταν αυτός που θέλει να το υλοποιήσει δεν είναι σχετικός με τις τεχνολογίες και τις διάφορες πλατφόρμες που κυκλοφορούν στο Internet. Για το σκοπό αυτό θεωρούμε σημαντικό οποιοσδήποτε θελήσει να δημιουργήσει ένα δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα να ακουλουθήσει τουλάχιστον τα παρακάτω βήματα.

Περισσότερα